حرف دل

چهار شنبه 15 / 2 / 1393
ن : behdad

حرف دل

همه حرف دلم با تو همین است که دوست...

چه کنم؟... حرف دلم را بزنم یا نزنم؟...

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما

کــــو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟...


"قیصر امین پور"

 




نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت0:32---19 ارديبهشت 1393
سلام .بلاگ قشنگی داری میتونی از وب خودت پول در بیاری البته
سایتهای زیادی وجود داره اما بعضی از اونها پورسانت رو واریز نمیکنن اما سایتی که من میگم
خودم باهاش کار میکنم واریزها رو به موقع انجام میده
لطفا از لینک من عضو شو تا ساپورت بشی خیالت تخت باشه از پول تو به من چیزی نمیرسه
http://popup.smusic.ir/refer/3249


h0$Na
ساعت16:53---15 ارديبهشت 1393
هوای اینایی که میخندن و میخندنن رو بیشتر داشته باشید...
اخه اینا یواشکی غصه میخورن....


h0$Na
ساعت16:51---15 ارديبهشت 1393
اگر بعد از هر لبخندی خدارا شکر نمیکنید
حق نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان behdadveb و آدرس behdadveb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.